Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Masz problem z produktem, skontaktuj się z nami. Nasz dział obsługi klienta wyczerpująco odpowie na Twoje wątpliwości.
Wymiana, zwrot towaru
Wymiana towaru zakupionego na odległość możliwa jest w przypadku dostarczenia do sklepu, przez kupującego najdalej w ciągu 14 dni od daty dostawy, zakupionego produktu. Do przesyłki należy dołączyć informację o numerze zamówienia oraz informację na jaki inny produkt ma zostać produkt wymieniony. Przesyłkę należy nadać na adres: Szeregi.pl, Witoszów Dolny 10A, 58-100 Świdnica. Wymiany dokonywane są niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni - uzależnione jest to od dostępności towaru. Koszty wymiany towaru (przesyłek) obciążają kupującego.
Zwrot towaru zakupionego na odległość możliwy jest w ciągu 14 dni od daty dostawy. W przypadku rezygnacji, prosimy o kontakt. Przesyłkę należy nadać na adres: Szeregi.pl, Witoszów Dolny 10A, 58-100 Świdnica.
Zwroty wartości towaru wraz z kosztami zakupu wykonywane są w terminie do 14 dni, od otrzymania oświadczenia. Zwroty dokonywane są na rachunek bankowy podany w formularzu. Koszty odesłania towaru obciążają kupującego. Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, w przypadku zakupu rzeczy wyprodukowanej/zmodyfikowanej według specyfikacji klienta, a także w przypadku gdy produkt dostarczony jest z zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie może zostać zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.